piątek, 18 lipca 2014

Wyzwanie blogowe (dzień 1) – Historia nazwy mego bloga

Postanowiłam i ja spróbować swoich sił w wyzwaniu blogowym u Uli.
Dzis dla mnie dzień pierwszy czyli - Historia nazwy mojego bloga.

http://www.senmai.pl/


Początkowo mój blog nazwałam mazionta- nie chciałam by kojarzyło się z moim imieniem i nazwiskiem, nie potrafiłam wymyślić lepszej nazwy(było to 5 lat temu!!!). A skąd mazionta- tak po prostu mówił na mnie syn mojej siostry. To przezwisko- a właściwie zniekształcenie mojego imienia, zawsze będzie moim miłym wspomnieniem- nie tracę nadziei że jeszcze kiedyś tak do mnie powie... Jakiś czas temu zmieniłam nazwę na kreatywna mama- tak nazwałyśmy swoje poczynania z Anią na jednym z kiermaszy w naszej małej miejscowości.
Tyle na dzisiaj- dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz