niedziela, 31 stycznia 2010

Raczkujące candy:)

Mój blog jest jeszcze "raczkujący" wiec tematycznie ogłaszam RACZKUJĄCE CANDY- tzn candy dla młodych ( duchem też:) ) MAM. Do zdobycia jest niezbędnik niemowlaka- kilka zabawek, ubranka, śliniaki i witamina K- nowa nie otwarta! Prawdopodobnie coś jeszcze dodam.  Nie ukrywam- to rzeczy używane- ale uważam że spokojnie może ktoś ich jeszcze poużywać- my mamy tego za dużo:) Nowa jest tylko witamina i dresik czerwony- rozmiary ok 68.Przyda się komuś?
Zasady ogólnie znane- czas do 10 lutego- losowanie 11. 02. 2010



Smacznego!

11 komentarzy:

  1. Mamą jeszcze nie jestem, ale... może wygrana będzie dobrą wróżbą? :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Ada ,która z e-mailem tutaj wpada :)

    e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O z pewnością miałby się kto cieszyć gdyby takowe trafiło do mnie więc się zapisuję do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Będę mamą w okolicach 26 maja, więc tym chętniej zapisuję się na Twoje cukierasy. Może szczęście dopisze akurat mi?
    http://wikkori.blogspot.com/2010/02/wtorkowe-cukrasy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno się przyda jeśli nie dla swojego potomka, to na pewno dla rodzinki :), zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  6. MMM 13 lutego zostaje matką chrzesną rozkosznej 3 miesięcznej Zuzi! Ale by się mama i tata ucieszyli!!! więc się ustawię dla kochanego Zuziaczka:)i 3mam kciuki*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Mazionta, I'm in, in your lottery! So wonderful give away!I have my daughter (she's 1 1/2 year old)Your blog is so lovely.
    Have a nice day
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jeszcze mamą nie jestem, ale jeśli nie mi, to komuś z moich bliskich taki zestawik się przyda! Dopisuję się do chętnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mama Agnieszka, spróbować swego szczęścia nie omieszka:)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekły mnie żaby...znam kogoś, kogo bardzo by ucieszyły... A buty-kaczuszki rewelacyjne! Pozdrawiam serdecznie
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolega powiedział, że marzy o tej owieczce, zatem specjalnie dla niego ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie:)
    Reszta rzeczy też się przyda - można uszczęśliwić kogoś z rodziny/znajomych.
    Pozdrawiam,
    Asia
    sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń